Nezařazené

Kristýna Vaňková

Trolling level Slušní lidé

Slušní lidé jsou útvar snadno zaměnitelný se svou vlastní fejkovou verzí na Facebooku. Svůj um posunuli zase o krok dál. Chlapci jedni šikovní.

8.8.2018 v 12:44 | Karma článku: 16.18 | Přečteno: 962 | Diskuse

Kristýna Vaňková

Mileniálové: proč mají alergii na třešně?

Ahoj. Jsem Kristýna a jsem mileniál. Nosím růžovou, miluju jednorožce a duhy. Donedávna jsem měla zkreslený pohled na svět, ale nedávno jsem zestárla, zešedivěla a stal se ze mě Děda Mráz.

12.7.2018 v 14:02 | Karma článku: 18.18 | Přečteno: 1362 | Diskuse

Kristýna Vaňková

Pomíjivost partnerské stability

Odpočívám mezi úklidem a pro zabavení si otevírám web nejznámějšího českého bulváru. Téměř na celém monitoru se mi objeví fotka maminky, která zůstala sama na uživení šestičlenné rodiny. No ty vole.

11.2.2017 v 17:43 | Karma článku: 14.10 | Přečteno: 974 | Diskuse

Kristýna Vaňková

Gastronomické výzvy?! Vypusťte psy!

Neočekávala jsem, že by poslední dny snesly na hlavu tvůrců pořadu Prostřeno chvály - vzhledem k situaci, která nastala, když zařadili do vysílání muslimku. Ale takovou zásobu konspiračních teorií jsem opravdu nečekala.

22.1.2016 v 13:08 | Karma článku: 13.58 | Přečteno: 1082 | Diskuse

Kristýna Vaňková

UPOL jedná naprosto standardně

Nemám chuť vést monology o běžencích; za prvé se necítím kompetentní, za druhé se mi nechce. Ale ráda bych se vyjádřila k aktivitám školy, které byly označeny nejrůznějšími jmény.

21.10.2015 v 23:54 | Karma článku: 8.50 | Přečteno: 753 | Diskuse

Kristýna Vaňková

Letní filmová škola - už jen týden!

Letní filmová škola v Uherském Hradišti byla původně jen malým "workshopem", který od šedesátých let vzdělával členy filmových klubů z celé republiky. Dnes je z něj festival, na který každoročně přijíždí tisíce lidí.

16.7.2015 v 16:35 | Karma článku: 6.56 | Přečteno: 260 | Diskuse

Kristýna Vaňková

K vám a fotkám vašich dětí: o (ne)bezpečném internetu

Kromě Hnutí pro nepřirozený porod navštěvuju i jiné facebookové skupiny, například STATUSY BLBCŮ, což je skvělá stránka pro falešné i pravé intelektuály honící si ego nad tím, co jsou někteří lidé schopní zveřejnit na internet.

6.6.2015 v 12:29 | Karma článku: 16.77 | Přečteno: 704 | Diskuse

Kristýna Vaňková

Psí máma hledá byt - Studentské bydlení

Jak jsem se už možná zmínila, jsem součástí téměř pětiletého partnerského vztahu, jehož obě složky zažívají tímto spojením svou vztahovou premiéru. A protože jsme čelili dlouhodobé partnerské krizi, rozhodli jsme se... sestěhovat.

4.6.2015 v 22:26 | Karma článku: 10.99 | Přečteno: 806 | Diskuse

Kristýna Vaňková

Asociálové, sociofobové, mizantropové a jiná podivínská havěť

Proti kojení tatínků jsem se ohradila faktem podivnosti. Přitom nejsem zrovna ten typ člověka, který by se dal označit jako "normální". Proč?

18.5.2015 v 22:55 | Karma článku: 10.97 | Přečteno: 779 | Diskuse

Kristýna Vaňková

Kojení tatínků? Beze mě.

Myslete si o mně, že jsem předpojatá. Že jsem puritán. Že jsem zpátečnická, nebo snad citlivka. Já svého muže nikdy kojit nebudu.

13.5.2015 v 4:00 | Karma článku: 16.12 | Přečteno: 1657 | Diskuse

Kristýna Vaňková

Trichotillomanie - chorobné vytrhávání vlasů

O této problematice jsem psala na svém předchozím blogu zde. Povědomí o trichotillomanii pomalu roste. Na Facebooku a internetu vůbec vzniká hromada podpůrných skupin čítajících několik tisíc uživatelů, kteří poruchu dokumentují.

10.5.2015 v 13:44 | Karma článku: 16.49 | Přečteno: 3208 | Diskuse

Kristýna Vaňková

Hlavně si ze mě neberte příklad

Jsem člověk chybující a prakticky mizantrop. Ale občas i takoví, jako jsem já, mívají záchvat dobrosrdečnosti.

7.5.2015 v 18:12 | Karma článku: 8.46 | Přečteno: 419 | Diskuse

Kristýna Vaňková

Jidáš ex machina: po milionté o didaktickém testu

Ač jsem se jako mládežník maturity bála, od doby, co jsem byla nucena vyplnit didaktický test z češtiny, ji považuju za frašku. Teda považovala jsem. A pak najednou přišel Jidáš...

6.5.2015 v 10:18 | Karma článku: 8.48 | Přečteno: 273 | Diskuse
Počet článků 14 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1234

Já.