Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tato praktika se využívá v situacích, kdy matka má prsa plná mléka, až ji z toho bolí a dítě nestačí odsávat. Pro matku je to úleva a pro muže to může být vzrušující. Nevidím na tom vůbec nic divného. Nejde tedy o nakojení dospělého muže, tomu to nemusí chutnat, ale o pomoci kojící ženě.

0 0
možnosti
Foto

Váš názor platí bohužel jen pro vás, nebo pro ty, kteří to vnímají jako vy.  Pokud  po tom ucucnutí si z ženského prsu nějaký muž bude stát, využije první nabídky na kterou narazí.  Je zbytečné podivovat se nad nenásilnými tužbami a aktivitami druhých lidí.

Ps:  Mě to bylo partnerkou nabídnuto, abych to zkusil, ale protože jsem v tom neviděl nic erotického a ani jsem nebyl zvědavý, s díky jsem odmítl.  Vůbec se ale nedivím lidem, kterým to může něco přinést.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za komentář. Ano, názor je jako zadek, každý má nějaký. Já nepředpokládám, že čtenáři automaticky převezmou můj pohled "není to prostě normální". Každý má svou hlavinku a přistoupí k věci po svém. Hlavně pojem "normalita" je dost relativní.

1 0
možnosti

No, já nejsem žádnej velkej drsoň (když dceru šerpovali na jejím mat. plese, brečel jsem jak želva) :-) , ale když v článku čtu o některých postojích těch partnerů, tak myslím, že by potřebovali vidět reklamu "nevyměknem" alespoň třikrát do hodiny :-)

https://www.youtube.com/watch?v=Xut3tXyQQ0o

1 0
možnosti

No a proč mu to neřeknete osobně? 8-o  Lidé dělají různé věci, mnohdy dost nechutné. Na tomhle osobně nevidím nic špatného, závadného, zvráceného, z čeho by se měl zvedat kufr. Snad jen pokud by mléko bylo nakyslé, nebo dokonce, což se stává u krabicového mléka, hořké.

0 0
možnosti

V jednom s Vámi souhlasím. Lidé dělají různé věci a pokud s tím souhlasí oba - nechť si je dělají. Nicméně souhlasím s názorem blogerky, že kojení dospělého jako sexuální aktivita je dost, dost prapodivná (asi bych ji postavil na roveň pissingu). A jako projev intimity či lásky? Nu neumím si představit že bych se při kojení střídal s dcerkou, abych byl součástí chvíle... Brrr. Ale jak jsem psal. Proti gustu...

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Já.