Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kristy, prošel jsem si pár tvých blogu. Píšeš zajímavě, ale hrozně tezkopadne. Úvahy mají něco do sebe, ale chtělo by to víc obyčejného humoru, stačí ze dnešní doba je smutná sama o sobě :) ať se daří.

0 0
možnosti
Foto

Díky, většina článků už je léta zpět, standardně takovýhle věci nepíšu, takže to pro mě není primární. Ale děkuju. :)

0 0
možnosti

Autorka snad nemůže být tak hloupá,jak to popisuje. A srandu si dělat z dnešní situace není ten správný postoj. Je mi 71 pryč a vše mám v hlavě dobře zaznamenané. ZATÍM.V Nyní nejde o třešničku ale o pravicový bolševismus nejhorší úrovně.

1 0
možnosti
Foto

Sranda, pane Dvořáku, musí být vždycky. I kdyby na chleba nebylo. Nemůžeme si přece připustit, že je až tak zle, že na nás můžou. Nikdy.

0 0
možnosti

Dosud jsem si myslela, že máničkám je dnes přes 60 let a jejich dětem přes 40.

4 0
možnosti

autorka asi neví komu se říkalo "mánička"

pokud to slovo z článku vynecháte, tak je to pěkně napsáno

0 0
možnosti

Co na to říct? - Poněkud roztěkané, úvahy nepříliš jasné ani konsistentní.

5 0
možnosti
Foto

R^ a žádná diskuse, to je s podivem, že Vás tu neobjevili moudří kmeti, tátové mániček. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS