Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musím říct že mne velmi překvapuje kolik plusů má níže příspěvek pana Jílka o tom že "pomáhal při povodních a potkával samé havloidy, sluničkáře a dobrosery a nepotkával "slušné lidi".

Mne by zajímalo o jaké povodně šlo, protože jak logicky napsal pan Mádle - při těch velkých povodních toto dělení ještě neexistovalo.

Za druhé by mne jako člověka praxe a členku Vodní záchranné služby té doby zajímalo jak bylo možné toto o člověku zjistit když kolikrát nebyl ani čas představit se...

Mohl by mi to někdo z těch osmi (včetně autorky článku) co ten příspěvek plusovali vysvětlit?

Jinak to totiž vypadá že to plusují "správňáci" co mají plnou hlavu teorií a ventilují je na internetu - jak správně píše paní Hasníková.

6 0
možnosti
Foto

Díky za otázku k zamyšlením, já jsem tak nějak zaslepeně předpokládala, že pán píše o konkrétních lidech, které ve své lokalitě zná. Nicméně máte pravdu v tom, že poslední velké povodně byly hodně dávno a ono dělení na havloidy a slušnočechy tak výrazné nebylo. Avšak nesouhlasím s tím, že se nedělilo vůbec.

0 0
možnosti
EH

Když si nějaká organizace dá název, většinou splňuje jeho opak. Ať už jde o "Žít Brno" nebo "Slušní lidé".

Nicméně posměšným ukazováním na nějakou organizaci se nesmaže existence "gangu" a divadelní hry nebudou mít najednou úroveň nad čarou. Jak říkal Ježíš - než začneme řešit třísku v cizím oku, vytáhněme si břevno z vlastního. :-)

5 0
možnosti
Foto

Jestli jste si odnesla z mého článku tohle, tak jsem udělala něco špatně a musím přehodnotit své vyjadřovací schopnosti.

0 0
možnosti
Foto

Autenticky slušný člověk nikdy velkohubě všude nerozkřikuje, že je slušný člověk. Slušnost se pozná i podle toho, že ona sama o tom, že je slušná explicitně nemluví.

2 0
možnosti
Foto

Jít do voleb se záměrem poukázat jak někdo něco dělá blbě...Žít Brno jak vyšité.

A věřím že ti co ho volili dnes velmi trpce litují. Až na pár bláznů co nevidí realitu.

3 0
možnosti
PJ

P84e76t23r 12J17í15l73e36k

8. 8. 2018 13:45

Se sluníčkáři, Havloidy, dobrosery ap. jsem se pravidelně setkával jako dobrovolník při práci na povodních. "Vlastenecké" nácky tam vidět nebylo. Ono je to totiž dřina a úplně zadarmo....

8 4
možnosti
PV

Pokud si brnane byli schopni na magistrat navolit Zit Brno, tak Slusni lide nejsou uplne bez sance.

15 0
možnosti
Foto

J78a67k66u47b 98R93o27t94h

8. 8. 2018 13:43

Bohu žel smutná pravda. :-/

5 2
možnosti
MV

oni i slusni lide muzou bejt pekny .... (doplnte si ze Svetaku)

karma

5 3
možnosti
JZ

Slušní lidé? Spíše slušný kriminální a neonacistický odpad. Rv

4 8
možnosti
Foto

J91a45k56u43b 69R27o65t41h

8. 8. 2018 12:56

Karma a díky. "SL" jsou zkrátka další "akademici, manažeři a mozkový trust". ;-D;-D;-D

3 7
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Já.